MiniLi
Trådstartare
Ila har haft ett sår på ena trampdynan som visserligen läker fint men jag tänker att det kommer vara lite känsligt för slitage ett tag kanske. På torsdag är det tänkt att vi ska träna agility en heldag för Jenny Damm, något som jag gärna inte vill missa om jag inte måste men jag är lite rädd för att det kanske kommer slita på tassen som så nyligen har läkt.
Kan man köra agility med någon typ av sko eller skydd? Jag tänker att det blir svårt för hundens fäste men det kanske finns någon bra variant som kan funka? Eller typ vetflex, kan det funka i full fart?
Kommer ju självklart inte åka på kursen om tassen inte funkar för det, men vill ha lite alternativ om det är just slitaget jag behöver skydda ifrån..
Kan man köra agility med någon typ av sko eller skydd? Jag tänker att det blir svårt för hundens fäste men det kanske finns någon bra variant som kan funka? Eller typ vetflex, kan det funka i full fart?
Kommer ju självklart inte åka på kursen om tassen inte funkar för det, men vill ha lite alternativ om det är just slitaget jag behöver skydda ifrån..