ufot

Trådstartare
Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?

Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?

Verkar ju som att man kan ge 1 per dag om nu inte katten lägger på sig?

Screenshot_20210411-213800_Chrome.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
34
· Visningar
2 385
Senast: Keb71
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama