ufot

Trådstartare
Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?

Min ena katt är väldigt förtjust i äggula. Då jag vet att äggula är bra för katter får hon det 2 gånger i veckan.

Hon hade nog gärna ätit det oftare, men hur jag än söker hittar jag ingen information om hur mycket äggula man kan ge till katter.

Är det någon som vet?

Verkar ju som att man kan ge 1 per dag om nu inte katten lägger på sig?

Screenshot_20210411-213800_Chrome.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 619
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: ameo
·
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
968
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka