Fibusen
Trådstartare
Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från grannar och folk. Min kontantinsats sitter ju fast i huset jag äger nu, så jag skulle ju behöva sälja för att köpa nytt, men det kan ju dröja år och dagar innan det kommer ut något av intresse, men samtidigt, när det väl gör det vill man ju ha möjlighet att hinna köpa det nya. Vilket jag tänker kan bli svårt om jag ska hinna lägga ut mitt, och få det sålt?
Hur har ni andra gjort som bytt boende? Har ni sålt och satt er i hyreslägenhet så länge tills drömhuset dykt upp? Vilken kan innebära flera år i lägenhet.
Ringt mäklaren och kastat ut huset snabbt som tusan när drömhuset plötsligt finns där till salu och bara hoppas att hinna få sitt gamla sålt? Gjort någon deal med banken/säljaren?
Hur har ni andra gjort som bytt boende? Har ni sålt och satt er i hyreslägenhet så länge tills drömhuset dykt upp? Vilken kan innebära flera år i lägenhet.
Ringt mäklaren och kastat ut huset snabbt som tusan när drömhuset plötsligt finns där till salu och bara hoppas att hinna få sitt gamla sålt? Gjort någon deal med banken/säljaren?