Är ny här :)

Natte

Trådstartare
Hejsan!
Är ny här och tänkte att jag skulle göra en liten presentation av mig och mina hästar :)
Jag heter Emma, men min första ponny hette Natten och kallades för Natte, hon var en B-ponny f. 1989. Jag bor i norra Skåne och är 17 år gammal. Jag har två hästar, en D-ponny som heter Valle, en valack f. 2004 och en storhäst vid namn Molly, ett sto f. 2007. Jag har alltid tyckt om hästar och började rida som 6 åring. Jag red ridskoleponnyer på ridskola i 5 år tills jag var 11 år. Då fick jag Natte, vi tävlade och tränade i både dressyr och hoppning. När jag snart skulle fylla 14 så såldes hon och vi köpte en C-ponny. En riktigt envis rackare var det, ett sto som hette Wilma. Men efter 1 år började allt ljusna... Vi tävlade upp till LA och vi blev ett rosettplockar ekipage. När jag var 16 köpte vi en d-ponny och sålde Wilma då jag växte ur henne, vi köpte Valle som jag nämnde tidigare. Idag tävlar vi msvb och det känns riktigt lovande. I år har vi köpt en Storhäst som heter Molly. En kalas häst tycker jag, riktigt schysst! :) vi inriktar oss på fälttävlan och hoppning :)
Hoppas att jag med mina kunskaper ska kunna svara på andras frågor :p
Mvh Emma
 
Sv: Är ny här :)

Väklkommen hit och hoppas du får många trevliga stunder ihop med alla Bukefalister :D

Och ni som kommenterade med välkomnande trevliga inlägg innan jag raderade inlägg får gärna skriva igen då ni citerade och svarade ett otrevligt inlägg.

mvh
Moderator
mysko
 
Sv: Är ny här :)

Då säger jag välkommen igen TS :)

Hoppas du kommer trivas här, inga frågor är dumma så hoppa in i diskussionerna bara.
 
Sv: Är ny här :)

Bra modererat!

Natte: välkommen hit! Och så säger jag igen att om du undrar nåt om forumet så finns den här sidan. Där kan du läsa vanliga frågor och ställa egna dumma frågor angående forumet :)
 

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 871
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 806
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 951
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp