Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Tack så mycket alla! :bow: Det kænns verkligen jætteroligt.

Sen funderade jag på... Eftersom att lækaren hær ær den otrevligaste mænniska jag någonsin møtt. Kan man vænta tills man kommer hem till Sverige med inskrivningen? Då skulle jag vara i v 16 ungefær. Før allting går ju bra, jag mår toppen.
Jag har verkligen ångest øver att behøva gå till den dær lækaren, det kænns inte alls bra. :crazy:

Om du vet var du ska bo så ring och boka nu, här där jag bor hade de inte så gott om tider att ta emot...
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis! Skönt att det börjar bli offentligt nu så jag kan börja släppa på spärrarna :angel:
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis!

Men du är rätt så avslöjad när du sätter ut bilder sådär;)
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

ring din blivande barnmorska i grannstaden :angel: och hör vad hon säger. Vad man brukar göra första gången är ju ta blodprov osv... hiv, klamydia, järnvärden osv. Vilket kan vara viktigt antar jag. Men många andragångsföderskor brukar ha sitt första besök efter UL, så det kanske inte är ngn fara eg. Men ät vitaminer för gravida med folsyra och järn och NJUUUUUT!
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis :D

Visst kan du vänta med inskrivningen tills du kommer hem om du vill det.
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Jo då. ;) Meningen ær inte att vara hemlig før er. Jag vill bara vara hemlig før dom som inte hænger hær på buke i øvrigt, men som går in hær bara før att læsa det jag skriver från mitt vanliga nick. Dom behøver inte veta riktigt æn. ;)

Har bestæmt mig før att gå till lækaren imorgon och ta blodprov och få lite info. Men gynundersøkningen væntar jag med tills jag kommer hem før en mænniska jag tycker ær rent avskyværd ær jag inte bekvæm med att ha så næra. :angel:
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis till den kommande tillökningen! :)

För mig är du fortfarande hemlig! :D

/Timsetim
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

jag behövde inte göra gynundersökning alls som gravid (jo på förlossningen haha) här i honoluleå sa dom att dom undvek det pga infektionsrisken.... (lika gla för det va jag med min gynskräck). Lycka till med läkarbesöket! :bow:
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis! Skönt att det börjar bli offentligt nu så jag kan börja släppa på spärrarna :angel:

Visst är det HEMSKT när man vet men inget får säga? :devil: Jag har vetat det ett bra tag nu och jädrar vad jag fått bita mig i tungan. :D

Älskade vän... Du vet hur glad jag är för din skull!!! :love:
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis! Skönt att det börjar bli offentligt nu så jag kan börja släppa på spärrarna :angel:

Samma här! :D

Är så glad för eran skull! Ni kommer bli sååå coola föräldrar ;) Och lill-Melker får en pite-polare :D
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis grattis! Gud va skoj! :banana::banana::banana::banana:
 
Sv: Ännu en bukefalist väntar tillökning...

Grattis! :)

Ultraljudet är ingenting du kommer att missa, anl till att man gör det kring de veckorna är att alla foster ska vara lika stora vid den åldern och därmed lättare att datera. Man kan alltså ultraljuda tidigare el senare för att kolla att allt är som det ska. Bör dock ionte vänta för länge eftersom man endast får göra abort fram till fullgången v 22 (21.6) om det skulle vara större missbildningar, och socialstyrelsen ska då godkänna, vilket iaf innebär en kortare handläggningstid.

Lycka till med din graviditet!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag fick jag en notis om att jag varit på buke i 15 år. Nu hade jag förvisso ett nick även innan dess, plus att jag hängde på stallet...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Habina
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 992
Senast: cirkus
·
Äldre Hej Buke! Visste inte om tråden skulle ligga under kropp & själ eller skola & jobb, tycker den passar under båda.. Nu ligger den under...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt nick då detta är ett väldigt känsligt ämne. Jag är tillsammans och bor tillsammans med en man som är väldigt sjuk...
Svar
11
· Visningar
5 589
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp