ÄL-Test?? E de ngn som vet??

P

petra73

E de ngn som vet??
Har testat ägglossning ett par dagar nu o ikväll visade de LH-stegring (clearblue digitalt). Hur många dagar har man på sig då? Hade mys igår kväll:D men gubben min var sliten ikväll(stackarn). Ska ju på de imorn igen;) , men vad ja undrar e om ja har ägglossning imorn då el torsd.:confused:
Tacksam för svar...
 
Sv: ÄL-Test?? E de ngn som vet??

http://www.clearblue.info/se/DOThjalperdigattbligravid.cfm

Minst 24 och upp till 48 timmar efter stegring!

Jag hade också stegring igår, testade runt halv åtta så ikväll kör vi i alla fall!
Och kanske imorgon också för att vara riktigt säkra.:angel:

Tack..
Ja vi ska osså på de ikväll o imorn. Hoppas verkligen att vi lyckas denna gången, blir snart knäpp av att bara vänta o vänta:smirk:.
Lycka till i bebisverkstaden..:bump:
 
Sv: ÄL-Test?? E de ngn som vet??

Ja, och spermierna överlever ju upp till en vecka INNAN ÄL och när testet säger + ska man ju hoppa i säng som bara den i 48 timmar eller nåt :D Så det är massa dagar av skojs mellan lakanen :d
 

Liknande trådar

S
Gravid - 1år Har skapat mig ett alterego här på Buke- flera vet nog vem jag är och jag vill inte ännu avslöja att vi försöker få till ett syskon för...
Svar
15
· Visningar
16 315
Senast: jerseyko
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
30 953
Senast: mackan
·
N
Gravid - 1år Hej! Använder mitt anonyma nick (igen) då jag måste få reflektera över lite saker. Det är nämligen såhär att jag ska ha mens vilken...
Svar
8
· Visningar
2 372
Senast: pemi
·
P
Övr. Barn Ja undrar om ägglossningen kan utebli, precis som mensen kan göra ibland? Har inte haft så mkt koll på min ÄL innan men nu har ja köpt...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp