Advokat 963 och Hayden??

Sv: Advokat 963 och Hayden??

*knapplån*

är det någon som vet när avelssäsongen sätter igång hos CB?! är lite inne på att köra iväg ett av mina ston till Advokat nämligen :) jag borde inte, men det är en annan sak.. :cool:

Jag har för mig att CB sa att avelssäsongen började i mars, om jag inte minns helt fel. Var där för några veckor sedan, och bestämde mig för att förhoppningsvis ska Advokat bli pappa till mitt stos bäbis. Han var ursnygg, och vilket temprament!!!

förra året kom första stoet i början av april. men han satte igång i början av mars sen höll han på till slutet av sommaren.

ja adde e en "one of a kind" om man säger så. Väldigt snäll för att vara hingst =9 Å en dröm att rida =) helt underbar.

Dock så är jag mer fast vid haydn som ni kanske läst tidigare i tråden. men de e ju en annan sak.

men som sagt de e super trevliga hingstar ändå bägge 2.

ok..tack! tyvärr för lång bort för mig annars hade jag nog kikat lite närmare på dem:O)

*puttar tråden lite då jag vill se fler Haydn- och Advokat-avkommor!*

Sen undrar jag om det finns bilder på Haydn någonstans?

Senast ändrad:

*knuffaroputtar*

Ser också gärna bilder på avkommor efter dessa herrar.
Annars får jag väl vänta till midsommar när det är dags för nedsläpp efter Advokat ;)

Kan kanske passa på att fota fölisarna som har kommit hos CB när jag hämtar mitt sto:idea:

Här kommer mitt bidrag. Ur söt kolsvart hingst. dock så var han lite skev i benen när han föddes för han ville ej komma ut i tid utan såg till att mamma knep till 356 dygn då kom han. Altså 16 dagar över tiden. men de har rätat till isg nu och han är jätte fin =) väldigt social och rör sig riktigt bra mellan bock å sparkarna =)

e: Haydn 977
u: Sandra Boc
född 2 maj.

20445923.jpg

20333105.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat