Visst är den fin?Herregud så stor den är! Vet inte riktigt vart jag ska få plats med den, just nu står den i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är den fin?Herregud så stor den är! Vet inte riktigt vart jag ska få plats med den, just nu står den i soffan.
Åh justja, jag har ju min att hämta ut med sidan-av-praliner också, glömde det förut när jag åkte förbi utlämningsställetNu har jag hämtat min chokladkalender. Köpte även lite vid sidan om som jag ska äta redan i kväll.
Visa bifogad fil 79867
Javisst är den det! Jag ska rumstera om hemma i helgen så får väl se vars den hamnar.Visst är den fin?
Bild ?Herregud så stor den är! Vet inte riktigt vart jag ska få plats med den, just nu står den i soffan.
Ånej! Jag som hatar att ta stora paket på bussenHerregud så stor den är! Vet inte riktigt vart jag ska få plats med den, just nu står den i soffan.
Den kräver ett eget säteÅnej! Jag som hatar att ta stora paket på bussen
Jag gick hem med den. Jag hade tagit med mig en stor plastpåse, men den var alldeles för liten, skulle tagit en ikeakasse.Ånej! Jag som hatar att ta stora paket på bussen
Min plan är att ta med min största ikeakasse och hoppas paketet får plats Är det tungt också?Jag gick hem med den. Jag hade tagit med mig en stor plastpåse, men den var alldeles för liten, skulle tagit en ikeakasse.
Det stod 4,5kg på fraktsedeln.Min plan är att ta med min största ikeakasse och hoppas paketet får plats Är det tungt också?
Ojoj! Hunden ligger lite illa till tycker jagVisa bifogad fil 79887
Hunden väger 6,5kg för referens.
Äsch då, kalendern står stadigt.Ojoj! Hunden ligger lite illa till tycker jag
Så hälften av min katts vikt typ, det ska jag väl klaraDet stod 4,5kg på fraktsedeln.
Värd sin vikt i… katterSå hälften av min katts vikt typ, det ska jag väl klara
Utökat samlingen med 2 små Triss kalendrar.