Adress i USA?

illernettan

Trådstartare
Kära Bukeorakel, det är ju dags att skicka julkort. Jag har en vän i USA som jag har tappat bort adressen till.

Är det någon här som vet hur jag enkelt kan hitta den? Hen bor i Fort Lauderdale. Förra året skickade jag ett litet paket som kom tillbaka med "return to sender" stämplat, så förmodligen har hen flyttat från sin gamla adress. Tänker att det borde finnas något liknande som leta.se även i USA. Eller?

Är så tacksam för all hjälp jag kan få :)

Sv: Adress i USA?

Tack så mycket för hjälpen igen :) Tack vare telefonnumret så hittade jag en adress. Så nu är det bara att hålla en tumme för att julkortet kommer fram och till rätt personer :)

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 920
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 511
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV