Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Numer är det bara D-droppar
Aha får ni sådant av BVC
Jag är väldigt dålig på att komma ihåg, sambon också.
Rekomenderar man att ge innan mat i Sverige också?
Barnläkaren här i Österrike sa att man ska ge dropparna i samband med mat, det gör det ännu svårare att komma ihåg. Ser flaskan och tänker att jag ska komma ihåg att ge vid nästa mål men sen när det är dags för mat igen har jag glömt bort.
Jag är väldigt dålig på att komma ihåg, sambon också.
Rekomenderar man att ge innan mat i Sverige också?
Barnläkaren här i Österrike sa att man ska ge dropparna i samband med mat, det gör det ännu svårare att komma ihåg. Ser flaskan och tänker att jag ska komma ihåg att ge vid nästa mål men sen när det är dags för mat igen har jag glömt bort.
Första flaskan fick man av BVC, sen får man köpa själv, men känns som att den kommer att räcka ett tag
Vi får alla flaskor fram tills dom är två år av bvc!
Det finns ju droppar i vatten istället för oljan om du tycker det är krångligt att amma efteråt.. Kasnke hjälper lite?
Jag tror att jag kom ihåg att ge Sebbe hans droppar 10 gånger under hans tid som bebis, sen gav jag upp. Min BVC-tant sade att han förmodligen lär överleva ändå
Han är då strax 3 år gammal, och fick sin sista gång runt 6-7 mån åldern kanske.