Activate your horse's core

sthu

Trådstartare
Läste om boken Activate Your Horse's Core i senaste numret av Equilibris. Tyckte det lät intressant.

Någon som har läst boken och vet på ett ungefär vad det handlar om? Eller har tips på övningari samma anda (core-träning för häst)?
 
Sv: Activate your horse's core

har inte hört talas om boken, men den låter ju mkt intressant. Coreträning är ju viktig för alla :)
 
Sv: Activate your horse's core

Verkar inte som om någon här har något att säga om ämnet. Jag får helt enkelt slå sönder spargrisen och köpa ett ex!
 
Sv: Activate your horse's core

Har inte hört om den alls - men blev nu jättenyfiken! Kan du inte berätta lite vad som stod om den?
 
Sv: Activate your horse's core

I tidningen stod det att det var övningar utvecklade av veterinär och terapeuter, fungerar bra som sjukgymnastik osv. Minns inte exakt. Har inte sett den på någon svensk sida, bara på Amazon.com. Verkar vara en DVD där, men det ska vara en bok. Jag ska kolla på det!
 
Sv: Activate your horse's core

Aha - säger som övriga - har inte hört namnet... Men det låter som en god investering! :)
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 087
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 662
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp