Åby travgymnasium

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linsen__
  • Startdatum Startdatum
L

linsen__

Hej! finns de ngn som går på åby travgymnasium som kan berätta lite om det? är det mkt praktik?är det bra? funderar på att kanske börja där men jag är osäker, de vore jättesnällt om nån kunde berätta hur det är :)

Sv: Åby travgymnasium

Hej! finns de ngn som går på åby travgymnasium som kan berätta lite om det? är det mkt praktik?är det bra? funderar på att kanske börja där men jag är osäker, de vore jättesnällt om nån kunde berätta hur det är :)

Det är en riktigt bra skola med mycket tid i stallet. Många som går där trivs riktigt bra. De e de jag vet om den skolan:)

*sorry för fel knapp*

Jag har en vän till mig som bytte från Åby till det travgymnasiet jag går på nu.
Hon tycker lite blandat om Åby, på vissa punkter är det en bra skola, och på vissa andra punkter är de skit.

Senast ändrad:

okej, tack :) jag vet inte hur ja ska göra, men tänkte fundera över sommarn..går på en bra skola nu men de skulle vara skönt att vara närmare hemma, men får se, kanske stannar kvar ändå. ja har oxå hört endel, men man vet ju inte va som e sant eller inte, går ju så mkt skitsnack oxå..:)

Senast ändrad av en moderator:

okej, tack :) jag vet inte hur ja ska göra, men tänkte fundera över sommarn..går på en bra skola nu men de skulle vara skönt att vara närmare hemma, men får se, kanske stannar kvar ändå. ja har oxå hört endel, men man vet ju inte va som e sant eller inte, går ju så mkt skitsnack oxå..:)

Så är det alltid åk till Åby och var med en eller 2 dagar så märker du om du gillar stället eller inte ;). Det är en skola med mycket praktik och det passar ju då rakt inte alla men det hade passat mig perfekt jag gick på Uddetorp och det var riktigt dåligt tycker jag.

jag går på wången och här tas det emot praktikanter, alltså dom får vara här en vecka och se vad de tycker om stället. Är med på alla lektioner, bor här osv. Åby kanske kan erbjuda dig det? Tycker absolut du ska skaffa dig en egen uppfattning, och inte lyssna på andras åsikter, som ofta blir skitsnack.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
352
Senast: Anna-Bella
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 703
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar