Abortvirusvacc

Vingra

Trådstartare
Var slut nu, jag var inte och pratade med min vet själv, någon som vet om det typ är helslut eller bara slut his min veterinär eller kommer komma in?
Vill gärna vacc, behövs inte riktigt ännu, men tänkte att det är lika bra att få tag på det i tid...
 
Det finns men det är ett licensvaccin och kan därför vara allt från svårt till omöjligt att få tag på via apoteken. En större veterinärmedicinsk myndighet i Sverige har dock generell licens och säljer, till veterinärer, i sin webbutik.
 
Det finns men det är ett licensvaccin och kan därför vara allt från svårt till omöjligt att få tag på via apoteken. En större veterinärmedicinsk myndighet i Sverige har dock generell licens och säljer, till veterinärer, i sin webbutik.
Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.
 
Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.
Det var det jag menade. Du får inte köpa själv (om du inte är veterinär förstås) men din veterinär ska kunna få tag i det åt dig om denne tittar på rätt ställe. I webbshopen finns inga indikationer på att vaccinet är slut nu eller ens på väg att ta slut.
Alltså är det bara slut hos din veterinär.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 941
Senast: hundtant
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 451
Senast: tott
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp