Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.Det finns men det är ett licensvaccin och kan därför vara allt från svårt till omöjligt att få tag på via apoteken. En större veterinärmedicinsk myndighet i Sverige har dock generell licens och säljer, till veterinärer, i sin webbutik.
Det var det jag menade. Du får inte köpa själv (om du inte är veterinär förstås) men din veterinär ska kunna få tag i det åt dig om denne tittar på rätt ställe. I webbshopen finns inga indikationer på att vaccinet är slut nu eller ens på väg att ta slut.Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.