Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett i den ljusbruna färgen (dock smort upp det till mörkt) (var det inte du som letade efter ett remontträns också - isf verkar vi ha samma smak var gäller träns )
x-full och pålle har mellan full och x-full långt men väldigt nätt huvud, upplever den som väldigt stor runt nosen - men smidigt att åtgärda med sax och håltång (har fått klippa av den där sista orginalhålet satt)
Riktigt mjukt och smidigt läder!
Håller med tidigare om att nosgrimman är ENORM och pannbandet som följer med ser väldigt billigt och fult ut men annars är det ett snyggt och prisvärt träns. Tycker det är bra att det inte följer med tyglar då hästen behöver cob i hööks träns men full i tyglar
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hundavel & Ras
Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter.
Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
Kläder & Bli fin Jag gjorde slag i saken och tvättade min kappa som är liknande men inte innehåller dun men annat material som fungerar som dun och som...