Hedinn
Moderator
Har du erfarenhet sen tidigare? Det är min första jul i den sitsen. Kan man ge en julmus åt sig själv eller bör man försöka hitta sig en julkuk?Jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du erfarenhet sen tidigare? Det är min första jul i den sitsen. Kan man ge en julmus åt sig själv eller bör man försöka hitta sig en julkuk?Jag med
och @athena_arabiansKlaga inte, jag är min egen chef och saknar anställda...
Så du lägger julklappen på ditt skrivbord, springer ett varv runt det, plockar upp den och svär över opersonliga överlämningar?Klaga inte, jag är min egen chef och saknar anställda...
Du får väl anstränga dig lite i visualiserandet. Julklappar är inte alltid omedelbara och lättillgängliga.Lite svårare att visualisera en stor julmus som ligger på skrivbordet när jag kommer till jobbet. En julkuk är ju lite mer - extern, så att säga.
Men snälla ...Det är många som inte har ett skrivbord på sitt jobb.
Har du erfarenhet sen tidigare? Det är min första jul i den sitsen. Kan man ge en julmus åt sig själv eller bör man försöka hitta sig en julkuk?
Du menar att jag ska behöva lyssna på de anställdas gnäll? Nä, sånt passar nog bättre på Buke, jag vill inte gnälla i min ensamhet.Så du lägger julklappen på ditt skrivbord, springer ett varv runt det, plockar upp den och svär över opersonliga överlämningar?
Men jobbjulklappen då? Din särbo får du väl ändå hålla privat.Tja, jag utgår ifrån att jag får lite julkuk av särbon, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Köpa en dildo kanske?
Det är riktigt. Ge dig själv ett tacksamt leende iställetDu menar att jag ska behöva lyssna på de anställdas gnäll? Nä, sånt passar nog bättre på Buke, jag vill inte gnälla i min ensamhet.
och @athena_arabians
Vad ska ni då lägga på vems skrivbord?
Men jobbjulklappen då? Din särbo får du väl ändå hålla privat.
Jag är hans chef ibland
Helt ärligt, det är sant
En julkuk har du väl alltid plats för?Tro mig, det ligger mer än tillräckligt med grejor på mitt skrivbord redan det behövs inget mer, oavsett om det är en julkuk eller ej.
Men då ska ju inte han ge dig julkuken...Jag är hans chef ibland
Helt ärligt, det är sant
Då kan du ge honom julmus
Det låter bra, det där med att springa runt skrivbordet lät lite ansträngande faktiskt.Det är riktigt. Ge dig själv ett tacksamt leende istället
En julkuk har du väl alltid plats för?
Jag hade faktiskt inte brytt mig alls hur jag fick min julklapp. Så länge man inte fick förtjäna dem i nån form av hungerspel så bryr jag mig inte
För mig är det många saker som påverkar om jag tycker att min arbetsgivare är bra eller inte. Just julklappsutdelning kommer långt ner på listan för mig.