Eller några små kulor?Eller åtminstone en liten adventsstake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller några små kulor?Eller åtminstone en liten adventsstake!
Sitter och funderar på varför trådar alltid spårar ur fredag vid 20-tiden... Hur är det med vinet, hensen?
On Topic så tycker jag det är BÄTTRE att inte få den personligt av chefen. Jag vill inte tacka CHEFEN för något jag får av FÖRETAGET.
Och det är ju inte CHEFEN som ger utan företaget. Varför då låta chefen överlämna? Särskilt konstig blir önskan om man inte ens gillar utdelaren....
Eller om en inte gillar presenten och försöka stå där och se glad/tacksam ut inför någon som en kanske har en dålig relation.Särskilt konstig blir önskan om man inte ens gillar utdelaren....
Samma här, varken julklapp eller julbord i år... lite trist, men det har varit mycket utgifter för företaget i och med skador, så förstår att de drar in på det. Lite synd att vi som sköter oss blir drabbade också bara... nåväl, klarar mig bra utan present, hittills har presenterna inte varit något jag behållt ändå och då kan det lika gärna kvitta för min del.Och vi som inte ens får julklapp från jobbet i år... Och julmackan på senaste personalmötet fick vi betala själva.
Sitter och funderar på varför trådar alltid spårar ur fredag vid 20-tiden... Hur är det med vinet, hensen?
Alltså det får ju inte gå till överdrift åt andra hållet heller.Såklart. Dumt uttryckt av mig. Jag menade att det för mig skulle kännas bättre att inte få klappen av chefen direkt. Jag skulle inte gilla att bocka och tacka för chefen, för det är ju inte chefen som ger mig julklappen. Det är arbetsgivaren.
Eller.. jag har ju svårt med det där att få saker över huvud taget. Det kanske har med det att göra.
Julmus då?
Snälla vadå?Men snälla ...
T-sprit?
Jag törs väl knappt säga att jag är spik nykter Skyller på att jag är så trött att alla spärrar släpper av den anledningen.
Men om några timmar så..?!Än har jag inte sjunkit så lågt att man kan kalla mig t-spritspoet...
Skönt, jag trodde nästan jag var ensam om det en sväng.Jag törs väl knappt säga att jag är spik nykter Skyller på att jag är så trött att alla spärrar släpper av den anledningen.
(här kör jag il Nostro - 32205 på Systembolaget - i glaset. En besvikelse i jämförelse med den vanliga Ecologica)
Och jag finner det konstigt att så många verkar ha svårt att se hur julklappshanteringen kan vara en liten del i det stora arbetet att skapa ett bättre arbetsklimat.Enig. Känns över lag lite konstigt att gnälla på hur man får saker, när det uppenbarligen brister på så många betydligt viktigare punkter.
Och jag finner det konstigt att så många verkar ha svårt att se hur julklappshanteringen kan vara en liten del i det stora arbetet att skapa ett bättre arbetsklimat.
Jag har det inte, men lika glad är jag ändå.Det är många som inte har ett skrivbord på sitt jobb.