Prefab Sprout

Trådstartare
Vad är detta för märke? Försöker googla men hittar inte mycket. Kvalitet? Har sett en på nätet som är till salu men hade ju varit bra och läsa lite om den innan man lånar och provar...står A för American Saddlery?

Tacksam för svar. :)

Sv: A-circle?

Hvis du mener Circle A, er det en af American Saddlery's mærker. Vi har haft en af deres sadler i hænderne (tror det var en fra sidste i 90erne el. først i 2000er) og den var meget tilsvarende i kvalitet til de mere kendte mærker. Måske endda lidt bedre...

American er også rigtig god til at giv oplysninger om sadler, hvis du har en model nummer på det. Vi fik en del oplysninger, på den vi havde haft, som var en ranch roper med A fork og glat sæde. Men desværre var sadlen for lille i sædet til os, så vi var nødt til at sælge den videre.

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 143
Senast: Badger
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
773
Övr. Katt Vi har gett vår katt Mjau våtfoder då hon fick det från förra ägaren, men hon tycker inte om det - förutom lamm i paté som hon verkar...
Svar
17
· Visningar
1 599
Senast: cherie
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 061
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar