A- B- C tränare

W

western

Tänkt lämna iväg min tinker på inkörning men undrar vad A-B-C står för.

Sv: A- B- C tränare

Olika steg för tränare, där A är den mest utbildade. På www.kuskringen.nu tror jag det står det vad som krävs för varje "tränarsteg". Skickar du hästen till en C-tränare bör den vara i goda händer. Det finns många som kör in som inte som inte har någon tränartitel.

Olika steg för tränare, där A är den mest utbildade. På www.kuskringen.nu tror jag det står det vad som krävs för varje "tränarsteg". Skickar du hästen till en C-tränare bör den vara i goda händer. Det finns många som kör in som inte som inte har någon tränartitel.

Nix pix!! A-ponny, B-ponny och så C-ponny såklart.

Jo, men den blev väl det utomlands va?? Var det inte hoss en duktig NH-tränare?Eller har jag fattat det som om bara Anna är körd?

Nejnejnej..du har missuppfattat allt!

Så här var det.

Hästen hennes SKULLE ha blivit inkörd av Peppe Äng´s bror Beppe Äng.
Han är alltså b-tränare.

Men Anna ändrade sig för på hans licenskort stod det B.Äng och Anna tog det BOKSTAVLIGT

Nejnejnej..du har missuppfattat allt!

Så här var det.

Hästen hennes SKULLE ha blivit inkörd av Peppe Äng´s bror Beppe Äng.
Han är alltså b-tränare.

Men Anna ändrade sig för på hans licenskort stod det B.Äng och Anna tog det BOKSTAVLIGT

Men vilken tur att det inte var Per-Olof Äng. För då hade det ju stått POÄNG. :banana:

_L_

Nu kommer lillebrorsan David Äng.

Då blir det D.ÄNG!!

Gå o lägga sig tidigt var det va..

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 069
Senast: Fille
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Ceta
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?