90 cm hoppning, bed. A+A/A ?

Anyo

Trådstartare
Kan nån vara snäll att förklara lite mer av vad detta betyder :) vet vad Bed A innebär men när det står på detta viset ? :) Är det med omhoppning eller inte ? :S

Sv: 90 cm hoppning, bed. A+A/A ?

De två första A+A är för avd A och det sista /A är för avd B. Alltså rider avd A grundomgång + omhoppning med bedömning A. Avd B rider bara grundomgång som vanligt med bedömningen A. Bed A = Ekipage med samma antal fel förklaras likaplacerade.

Sv: 90 cm hoppning, bed. A+A/A ?

De två första A+A är för avd A och det sista /A är för avd B. Alltså rider avd A grundomgång + omhoppning med bedömning A. Avd B rider bara grundomgång som vanligt med bedömningen A. Bed A = Ekipage med samma antal fel förklaras likaplacerade.

aah okej :) tusen tack :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
574
Senast: Mli
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 741
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 257
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka