JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
80 ryttare tävlar om SM-titeln
Moderator
Hästnyheter
Hästar är stora djur med flyktinstinkt. Därför är säkerheten a och o för dig som rider. Här följer några av Svenska ridsportförbundets...
Hästnyheter
Den 18:e upplagan av Segersjödagarna med SM i fälttävlan är i år större än något år tidigare. Tävlingarna avgörs under kommande helg...
Hästnyheter
Det stora framtidshoppet, ryttaren Matilda Pettersson i Norrköping, är en av de svenska ryttarna i hopptruppen till tävlingarna som...
Hästnyheter
Under helgen har det arrangerats SM-tävlingar i fälttävlan på Segersjö herrgård i Östernärke. Ett 80-tal ekipage har kämpat om...
Sevärdheter västsverige?
Tjatter Åååh jag skäms som glömde snäckskalsbankarna de är ju faktiskt helt unika i världen. Sååå värda ett besök och att vandra ut på någon av...
bumpo
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Letar efter en fin jordglob med aktuell karta. Ngn som kan tipsa mig? Verkar svårt att få information om det är aktuella kartor eller gamla.
Lilla
23 minuter sedan
Svar: 1 854
Visningar: 61 422
Allmänt
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag håller med dig. Får intryck av att en del i tråden enbart eller nästan enbart är tangentryttare. 🤔
Det är inget konstigt att jag...
Hedwig
2 minuter sedan
Svar: 471
Visningar: 23 167
Grenar
Uppdateringstråd #2
Gnägg Idag var känslan mycket bättre på banan, hade fokus på att inte tappa kroppskontrollen när Elsa tappar balansen och trycker in utan...
EZMK
Igår kl 21:54