6 månader sen...

3

3mmaaa

... min Elvis gick bort idag.
Jag hade typ gått vidare och sluta tänka på det varje dag, men nu är det precis som det var efter han hade dött...
Gråter typ varje dag:(

Destiny's Elvis, 26 mars 2005 - 19 mars 2007

never forget, never forgive
10922584.jpg

Sv: 6 månader sen...

Beklagar. :( Får man fråga varför han gick bort så ung?

tack!
ja, han smet sig ur selen och rymde. Blev blev påkörd och somnade in på vägen hem:cry:

ja, exakt... jag har mått jättedåligt, det var som att förlora min bästa kompis, han var precis så som jag ville vara!

Vi brukade säga "honom har vi fått för våra synder", men på något sätt så var det inte meningen att vi skulle ha honom, allt blev bara helt fel från början :/ :cry::love:

Tröstkramar!

Jag vet precis hur det känns. Min vovvsa, ett år gammal, smet ut och blev påkörd för 3 månader sedan. :(
Hon dog i min famn på väg till veterinären, jag saknar henne jättemycket och slutar aldrig anklaga mig själv för att inte hindrade henne bättre från att smita ut. :cry:

Ja, exakt så är det:cry:
jag önskar att jag kunde anklaga mig själv men jag var inte ens med på prommenaden, så lixom tänk om jag hade vart det så hade det kanske aldrig hänt

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Trassel12
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 349
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka