Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Vad köper man till en fyraåring? Vad tycker de är kul i den åldern? Hon gillar hästar, tror jag...
 
Sv: 4år

Min dotter har en gunghäst och en stor tyghäst och en stor rackarns trähäst som hon rider sköter och leder runt hur mycket som helst. Hon fick ett sånt här litet paket med borstar man och svans kam, ryktborste och skrapa och nu har vi dom renaste leksakshästarna i byn. Hon är tre år förresten och tycker väldigt mycket om hästar.
 
Sv: 4år

princesssaker, min äldsta som nu är 11 var helt galen i sånt i den åldern, mellantjejen samlade på gosehundar och den lilla tjejen som snart fyller tre älskar dockor. så det finns en del att välja på.

ha det gott!!
 
Sv: 4år

My little Pony :love: min dotter på 6 år har haft dem sedan hon var runt 2 år och leker fortfarande med dem. Idag finns massor med gulliga prylar till dessa. Dottern har en Pony med en tårta som dessutom spelar Happy....och medföljande tårta mm för att ha kalas till de andra Ponysarna.

Eller så köper man ett hästsläp med tillhörande bil som man kan ha till Barbiedockor (finns billig modell på Eko). Alla leksaker som har med hästar är kul när man är i den åldern.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
618
Senast: Fiorano
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 689
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 863
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp