Sv: 4-gångare som nu blivit 5-gångare!!
menar du Henri de Rivel ? Vilken av dom , finns olika modeller.
henri rebell
menar du Henri de Rivel ? Vilken av dom , finns olika modeller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
henri rebell
Vem syftar du på? Folk som svarar på frågor om råd, eller de som slår ifrån sig med näbbar och klor och bedyrar hur fantastiskt duktiga de är...?
TS + kompis: Jag står fast vid vad jag sade, just för att man inte kan bedöma sånt här på bild. Ta hjälp av tränare. Lättast för både er och hästen! Och, vilken sadeln ni än har, se till att inte sitta på bakvalvet, det är nog mycket det som gör att sadeln ser ut att ligger alldeles för långt bak. Sitt mitt i sadeln, och sträck på ryggen, slappna av i armarna.
Det var ju precis det du bad oss att göra, fast ang passen.ni kan inte dömma på en bild heller...
Men lägger man upp bilder så får man tåla kritik!Självklart de som klankar ner på hur hästen rör sig, sen hur sadlen ligger har en hellt annan femma. Tycker själv att den ligger lite långt bak, men kan ju kanske bero på att han har lite mage. Sen kan man ju tänka efter lite vad man skriver. Ingen vet vem som sitter bakom varje datorskärm, man kan ju skriva med omtanke ist för att kräka ur sig dumheter efter det andra. Vissa är vuxna och vissa är inte, men de som är vuxna borde veta bättre tycker jag. Ingen vet om det är en 12 årig flicka/pojke som sitter i andra änden och kan bli väldigt sårade. Så tänk innan ni skriver. Fast detta borde nog de flesta bukemänniskor läsa.
Eller så skaffar man en sadel som passar?Jag rekommenderar att ni sadlar längre fram. Åker sadlen fram (som jag tror att den kommer att göra) så lägg på en svanskappa. Lycka till med era beslut
Då har man fel sadel helt enkelt!folk verkar inte förstå att de inte är lätt att ha sadel på en tjock häst. efter ett tag sitter man på halsen :S och de var så även på island med tjocka islandshästar, kvitta vilken sadel man hade så kasa den fram.. å de va endå 30 islandshästar vi red..