4-åring anmäld

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 4-åring anmäld

Ja det är bara förnamnet. Tänder hon själv på barn eftersom hon lägger en sexuell tolkning i 4-åringens kram?
 
Sv: 4-åring anmäld

Ja det är bara förnamnet. Tänder hon själv på barn eftersom hon lägger en sexuell tolkning i 4-åringens kram?

Det kanske var det. Jag har en kompis vars fyraåring klämde kvinnor på brösten i den åldern men det betyder ju inte att det var något han visste var fel innan vi sade till honom att det inte är så man gör! Det tog ett halvår så hade han kommit ur den perioden...

Men detta verkar ju ha inträffat i USA där de har noll tolerans för sådant här :( Jag har en bekant där vars fru lämnat honom och nu fått full vårdnad av fjortonåringen p.g.a. att min bekant finns på foton i en finsk sauna hemma hos ytterligare en bekant...
 
Sv: 4-åring anmäld

Men herregud! USA är verkligen dubbelmoralens högsäte. De har ju inga som helst normala ramar!

En fyraåring har ju inga sexuella baktankar med sina handlingar. Om en sån liten tycker det är gosigt med kvinnobröst så är det väl inte så konstigt? Det är ju mat, trygghet och kärlek! Sen får man ju lära dem att vissa saker inte passar sig, men att anmäla för sexuella trakasserier är ju bara så sjukt. För att inte tala om det du skrev om...att lämna sin man etc...kanske bara var ett svepskäl? Eller är de verkligen så otroligt verklighetsfrämmande i USA?
 
Sv: 4-åring anmäld

Men jösses!
Helt sjukt!:eek:
Man udnrar ju hur det står till innanför pannbenet på lärarinnan eg:crazy:
 
Sv: 4-åring anmäld

Men hallå!!! Det var det värsta jag hört!!! :eek:
Snacka om att min unge aldrig fått sätta sin fot på det stället igen! Att fröken ser det som en sexuellanspelning är ju helt klart ett tecken på att hon inte är någon lämplig fröken!
 
Sv: 4-åring anmäld

Men det är ju helt sjukt:eek: :o
Han hade nog ingen baktanke när han "gned" sig mot henne.
Så gör min dotter ofta, alltså kramas och samtidigt gnuggar näsan mot mej, oavsett var på min kropp det blir.
 
Sv: 4-åring anmäld

jo, men har man rätt att tycka det är obehagligt?

Iaf jag har stött på bröstfixerade småkillar och småtjejer.

Egna barn skulle jag nog inte reagera på, men jag blev faktiskt störd av en kompis 5 el.6-åriga kille som alltid skulle klämma på mina bröst.
Jag gillar det inte.
Jag kände mig inte trakasserad, men lite obekväm. Han slutade
när jag hade sagt till några gånger, och verkar inte ha fått men av det.
Men hur långt upp i åren är det okej för barn att klämma, stirra, peka? När får man inte längre klämma främmande (eller bekanta:D) på bösten utan att fråga först?:D
 
Sv: 4-åring anmäld

Klart att man får reagera
Men att lungt och stillsamt förklara för barnet. "att jag inte vill bli kramad såhär" är en milsvid skillnad från att anmäla ett barn.
 
Sv: 4-åring anmäld

kl
Sjukt..
ok om man tycker det är obehagligt eller ta illa upp, men säg till barnet då, och prata med föräldrarna, men behöver ju inte anmäla det första man gör..
jag tror verkligen inte man har sexuella tankar i den åldern..
 
Sv: 4-åring anmäld

Men herregud! USA är verkligen dubbelmoralens högsäte. De har ju inga som helst normala ramar!

En fyraåring har ju inga sexuella baktankar med sina handlingar. Om en sån liten tycker det är gosigt med kvinnobröst så är det väl inte så konstigt? Det är ju mat, trygghet och kärlek! Sen får man ju lära dem att vissa saker inte passar sig, men att anmäla för sexuella trakasserier är ju bara så sjukt. För att inte tala om det du skrev om...att lämna sin man etc...kanske bara var ett svepskäl? Eller är de verkligen så otroligt verklighetsfrämmande i USA?

Ja, det var väl snarare gosighet han var ute efter. Men när det gäller min bekant så hade hon redan lämnat honom. Det är vårdnaden om sonen de bråkar om efter att pappan visat sig på foto i sauna...
 
Sv: 4-åring anmäld

Jamen det är ju klart att en man som badar bastu med en annan kvinna (efter en separation) inte kan vara lämplig som förälder/pappa längre. Det säger ju sig själv. *ironi*
 
Sv: 4-åring anmäld

kl
Jag pratade med min sambo om saken ...han sa då:
se det så här..
hon blev rädd att pojken skulle gå hem och säga nått i stil med att idag så kramade förken mej med brösten...
och då anmälde hon för att skydda sej själv..

men vist han höll med om att det gått för långt eftersom det står skrivet i pojkens journaler, han tycker dom kunde löst det hela vuxna emellan.
 
Sv: 4-åring anmäld

*Only in america*

Ja, vad ska man säga annat än att det var bland det löjligaste jag läst.
 
Sv: 4-åring anmäld

För barn är bröst inte ngt sexuellt. Och framförallt är det inte tabu med bröst för ett barn, det är en värdering som vi lär dem under uppväxten.

Antagligen kände sig läraren stött och blev upprörd. Varpå hon slutat tänka realistiskt.
 
Sv: 4-åring anmäld

Intressant aspekt, som jag inte tänkt på själv. Men Amerika är ju stämningarnas förlovade land och det kan ju faktiskt vara så som din pojkvän resonerade. Men det hade kanske ändå funnits andra alternativ till lösning än att anmäla en fyraåring för sexuella trakasserier...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 489
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 639
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Min 4 åring älskar att rita och måla och är riktigt duktig på det. Hon utvecklas i rasande fart och ritar framförallt katter men idag...
2
Svar
20
· Visningar
2 960
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp