Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Fibusen gjorde du dina sen?
Jag har gjort i Linköping, förra sommaren. Dom är lite blekta men kommer antagligen hålla bra iaf ett år till. Om jag minns rätt gav jag 3600:-Puttar upp denna igen!
Ingen som har gjort i Linköping/Norrköping?
Har sett priser mellan 5000-3900
Kan ju visa bilder också. Uppifrån och ner syns före, helt nygjorda i mitten samt längst ner en bild från i morse. Dålig kamera tyvärr...Jag har gjort i Linköping, förra sommaren. Dom är lite blekta men kommer antagligen hålla bra iaf ett år till. Om jag minns rätt gav jag 3600:-
Oj vilken skillnad! Hur länge håller detta?Jag är såååå nöjd med mina bryn
Å så himla skönt att slippa fylla i varje dag nu!
Förebilderna togs igår.
Oj vilken skillnad! Hur länge håller detta?
Jag är fortfarande nöjd! Drygt ett år sedan nu. Ont tycker jag inte det gjorde, men det raspade ju i huden lite på ett sätt som vissa kanske kan tycka är obehagligt.Okej, nu är jag närmare än någonsin annars! Är på vippen att boka in en tid nästa vecka! Jag ORKAR INTE längre gå runt och vara nojig om brynen sitter kvar eller inte!
Så,ni som gjort, är ni fortfarande nöjda? Och den största frågan, gör det ont? Kan man gå ut bland folk samma dag/dagarna efter eller är man illröd och svullen?
Jag är fortfarande nöjd! Drygt ett år sedan nu. Ont tycker jag inte det gjorde, men det raspade ju i huden lite på ett sätt som vissa kanske kan tycka är obehagligt.
Ang röd och svullen kan det säkert vara individuellt, men jag upplevde inget sånt. Min mittenbild ovan är från samma dag de är gjorda.
De är ju lite blekta/suddiga jämfört med helt nygjorda, men jag har fortfarande inte känt behov av att fylla i. Vill jag ha extra skarpa fyller jag i konturerna med penna. Och så permanentfärgar jag ju mina egna strån då och då, för att de inte ska "skymma" tatueringen.Håller färgen fortfarande? Har du behövt fylla i?
Kul att det blir av! Jag gjorde mina i juni, med refill i augusti. Valde tatuering istället för microblade eftersom det enligt hon som gjorde det sitter lite längre. Och efter första svängen är jag glad för det, för jag tyckte att det gjorde skitont... Plus att jag nös en massa. Det är tydligen jättevanligt, det är några nerver där i området som går rakt ut i näsan. Första svängen valde vi en färg som låg nära hur jag sminkat mig, men vid refillen valde jag en varmare/brunare ton för ja, det blir rätt mycket kallare efter det läkt. (På mig åtminstone)
Skulle gärna se fler exempel på hur bryn ser ut efter ett år. Eller för dem som väljer att sluta fylla i. Finns inte mycket sådant, förutom några skräckexempel — tex en blog där artisten totalt iggat brynets naturliga form. Såklart ser det ju hemskt ut när/om man så småningom väljer att inte fortsätta. De där tydligt markerade stråna blir snabbt diffusare på mig. Men det är väl det som är kombon ”powder”, vilket stämmer överrens med hur jag brukar (brukade) sminka brynen. Kan lätt gå ut utan att fylla i dem alls nu, men sminkar jag mig i övrigt så lägger jag ett par snabba drag över brynen också.
Precis som du skrev @Fibusen, så tror jag knappast att ögonbrynslöst kommer bli trendigt. Och om så sker, så är jag gammal nog att inte falla för varje trend. Som mörkhårig föredrar jag helt klart att ha markerade bryn framför mina egna, mesiga strån.