Jag är född på mitten av 80-talet, så min ungdom bestod av att ögonbrynen skulle plockas ultratunna.
Jag, som annars har en väldans hårväxt, fick aldrig tillbaka mina bryn...Jag är trött på att alltid oroa mig för att bada, vakna upp bredvid någon, bli svettig osv, och nu när sommaren är på ingående så känner jag bara ”neeeeej!!!!”.
Det är så illa att jag DEFINTIVT INTE lämnar huset utan att fylla i och måla dit brynen. Mina är i princip obefintliga, inte för att dom är ljusa (är väldigt mörkhårig) utan för att jag inte har några strån kvar knappt!
Jag har nu kollat upp lite salonger och hittat en som enligt bilder och recensioner gör ett bra jobb, men först vill jag ha lite mer kött på benen!
*Gör det ont?
*Hur länge höll det för dig? (Läser allt mellan 1-5 år, alltså en ganska stor skillnad....)
*Blev du nöjd?
Jag kan inte tänka mig hur fantastiskt det måste kännas att vakna på morgonen och slippa vara orolig hur mycket av brynen som sitter kvar om jag sover med någon, eller att slippa lägga tid på att måla dit dom. Att bara kunna torka av sig svetten efter ett ridpass!