30 dagars koll

Bara att grattulera. Tänker inte kolla förrän på 90. Skall inte seminera om, om det är så hon har resoberat. Därav att jag kollar på 90 istället.

Även om jag aldrig skulle inseminera om nu så tänker jag ändå kolla på 45:e för att se att allt är ok så jag kan börja sätta igång henne.

Vår station kollar dag 17 och dag 30. Sedan kollar vi dag 90 hemma med veterinär.
om man då skall kolla dag 45 blir det lite mycket.

Min skall inte sättas igång, då hon endast går som avelssto. Samt ett råd från vet. Dom andra åren har jag endast ultrat två av dom vid annat än 17 dygn.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 453
Senast: ildiko
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar