Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte varit med officiellt, men hängt med hela vägen ändå och passat på att ta mig själv lite i kragen igen. Inspirerad av att genomföra förändringar under en månad kom jag fram till att mina mål skulle vara något i stil med:
-regelbundna måltider(bli bättre på mellanmål!)
-mer fett i maten
-mer kolhydrater
-träning på ett lustfyllt sätt och en rimlig nivå
-meditation, yoga eller avslappning en liten stund varje dag
Den här veckan kom jag upp i 4 mil löpning(vilket var lite för mycket), tre kortare styrkepass på gymmet(kanske 30 minuter/pass), två timmar simning i behagligt tempo, ett gruppass utomhus och ett gäng promenader. Samtliga styrkepass och merparten av löpningen har varit riktigt härliga och roliga. Mellanmålen har inte gått så bra, men det har kolhydraterna.
Jag är med, i tanken iaf! Men förra veckan var dålig, så jag vet inte om jag får vara med eftersom jag har brutit utmaningen.
Jag har helt kommit av banan och börjat hetsäta äter regelbundet och bra hela dagen men flippar sen ur på kvällarna o äter utan att vänta in mättnadskänslan.
Känns som en klen tröst att jag håller igång med träningen..
Nu planerar jag att få en obruten svit med träning sista tio dagarna av månaden.
Dag 25: 30 min terränglöpning med hundarna och en lätt stukad fot.
Dag 26: 139 min (och 30 sek, om man ska vara petig) löpning.
139 min!! Du är duktig du Hur långt springer du på den tiden?