3-årstest i Skåne -04

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
P

Picasso

Är det någon som har tillgång till resultaten? Verkar inte finnas på ASVH:s hemsida längre tyvärr och jag söker några resultat: Snälla, någon?

Sv: 3-årstest i Skåne -04

vilka resultat är de du söker?

årets resultat finns iallafall. är det äldre du söker?

Ja, det var alltså förra årets resultat jag är ute efter.

Sorry.. läste inte ordentligt... :o

men maila asvh så borde de kunna hjälpa dig, påpeka gärna att det vore bra att kunna hitta äldre resultat på nätet.

Man brukar kunna hitta tidigare års resultat på hemsidan till den klubb som arrangerade treårstestet. Om de har en hemsida vill säga. De flesta som jag har sökt har jag funnit. Men då på den arrangerande halvblodsklubbens hemsida.
Lycka till!

Tack för tipset men där jag tittat hittar jag inte ett enda fjolårsresultat :crazy:
Kanske tittar jag på fel klubbar?? Var hölls det treårstest i Skåne förra året??

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 504
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 679
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: Myzan87
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka