Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tränar som vanligt än så länge, men lite svårt att motivera mig till galoppjobb t.ex. Min häst är i fantastiskt fin form, till vilken nytta?
Hoppas det blir nån lagom lokal hopptävling att åka på, det är vårt svaga moment och behöver tränas.
Är det denna tråden som är den "enda tråden fälttävlan" 2020 nu?
Nä inte egentligen.. finns faktiskt en Den Enda Tråden
Men va kul med den gula, men hade den oxå KS eller minns jag fel?
@Gabby_Ossi men skulle du hoppa dubbelhinder ner i vattnet? Isåfall förstår jag din lilla häst.... . Kanske överkurs tänkte jag...förövrigt ser hon ju jättefin ut! Men så himla synd att det tydligen är genetiskt med KS i släkten? Hoppas du kan träna henne så hon inte känner av det och du kan rida vidare på din fina häst.
Vad gör fuxen nu?
Tittade igen, såg ut som du skulle hoppa 2 stockar första gången jag kollade men nu fattar jag. Hästen skyggar för vattnet och jag förstår henne för det är lite överkurs att komma i galopp o hoppa hinder innan vatten när man är så grön. Man brukar ju börja med att hoppa stock efter vatten och prova ett antal olika vatten innan man kör hinder o sen vatten, är iaf min uppfattning.Jag vet inte riktigt vad du menar med dubbelhinder, men om hindret var "A" och vattnet "B" så ja. Men det var ju inget hinder vid vattnet. Och tränaren hade lite dåligt samvete efteråt och sa själv att det kanske var lite överkurs
Ja, det verkar ju som att det är genetiskt, sedan hur mycket det kommer påverka återstår väl att se... Fuxen går hemma och gör ingenting just nu. Kanske gör ett försök att sätta igång henne när denna ska få sommarvila.
Gud vilka små söta hinder! Vilken superbra bana att börja på, var är detta?Som hoppekipage passar vi på att träna lite mer terräng nu är tävlingssäsongen är inställd! Malwa fullkomligt älskar det!! Jag red några 90/100 starter för ca 10 år sedan, och Malwa har bara gått en träning 2017, en 2019 och nu för ett par helger sen. Men jag tror allt det får bli nån ft tävling till hösten, det är ju så fantastiskt roligt
Visa bifogad fil 49312
Ja den känns rätt snäll! Tror dock att det mesta av det vi hoppade ändå ingår i debutantklass iaf! Det är på Udden utanför Kalmar!Gud vilka små söta hinder! Vilken superbra bana att börja på, var är detta?