Hänger också på här då jag i våras märkte att jag gått upp några oönskad kilon och bestämde mig för att ta tag i detta. I mitt fall berodde det på att jag bytt jobb från ett fysiskt krävande (djurvårdare) till ett stillasittande. Kunde gå typ 3 mil om dagen på mitt gamla jobb så fick all motion ”gratis” och hade därav vant mig vid att äta kopiösa mängder kakor, godis och chips utan att gå upp ett gram i vikt.
Vägde in på 67 kg och satte 60 kg som målvikt. Körde med Lifesum-appen och det gick bra, avgiftade mig själv från socker och mådde kanonbra. Sen gick jag på semester
Och nu har jag avstannat i viktminskning runt 63-64 kg. Har blivit en del glass och flottig mat pga att vi rest och bott hemma hos andra, och jag bestämde mig för att ge mig själv ett litet break. Ska försöka ta tag i träning och kost igen nu när vi är hemma 
Vägde in på 67 kg och satte 60 kg som målvikt. Körde med Lifesum-appen och det gick bra, avgiftade mig själv från socker och mådde kanonbra. Sen gick jag på semester