20 minuter!!(bild bomb)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Flo-Jo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 052
F

Flo-Jo

Vad 3 hundar kan göra!
Kan GÖRA på mindre än 20 minuter när man lämnar dem för att åka och handla mat!

bilder-p-hundarna-i-parken-028_19176971.jpg

Allt börjar med att den här hunden vill in i sovrummet och ligga som ni ser UNDER sängen..Han vet precis hur man öppnar dörrarna!

bilder-p-hundarna-i-parken-021_19176828.jpg

Sen kommer Terroristen 2 in och börjar leta efter roliga tilltugg som man inte finner i den vanliga leklådan.

bilder-p-hundarna-i-parken-022_19176854.jpg

Här har han hittat mina kläder en strumpa någon trä sak och en foto ram i fönserkarmen..

bilder-p-hundarna-i-parken-024_19176878.jpg

Strumlådan har han så klart lyckats öppna vilka hundar gör inte de?

Sv: 20 minuter!!(bild bomb)

bilder-p-hundarna-i-parken-026_19176906.jpg

Oscar favorit ställe... SÄNGEN hoppa i den och så klar ner med nosen och böka runt som bara Oscar kan.

bilder-p-hundarna-i-parken-030_19177035.jpg

Precis bredvid sin hundsängen under trappan har dom disikerat en skit påse med div matrester,Här kan man då se vad vi äter i vår familj:cool:

bilder-p-hundarna-i-parken-033_19177089.jpg

Och DOM roande banditerna i lugna avslappnande stilar!!
Inte ett tecken på skam!
Ikaros ligger väl för övrig kvar under sängen

Oj!

Mina hundar har aldrig hittat på något förbjudet när jag varit borta.

Känns det bättre nu?;)

:rofl: Jag kan nog skriva en bok om allt som dom har gjort.
Den äldsta har alltid varit lydig och duktig han är den som vill vara till gas ,Oscar (den svarte) han är sån som tar något om han verkligen verkligen vill ha något,som sängen dom får absolut inte vara i sängen för min sambo ibland smyger jag upp Oscar där men de är ju för att han ÄLSKAR sängen!
Bild bevis på Oscars relation till sängen--->
017_19224088.jpg

023_19224204.jpg

018_19224122.jpg

007_19224262.jpg

Fast här släpper faktiskt sambon till!

Dock så är de inte så kul med nyfällda husky hår i sängen, sen har vi då Vegas Terroristen guud dena hund, får bli andra bullar när nya sängen kommit,1 års krisen är ett faktum för den här herrn..Men de lägger sig*tålamod*

Tack. Den här tråden behövde jag faktiskt. Det är skönt att det inte bara är mitt monster som... är ett monster.

Moahahahahaw:rofl::rofl:

Allt jag har att säga är; Tack, detta förgyllde verkligen min kväll!:bow::rofl::D

ojj jag som bruka tycka mina är jobbiga bara för dom har släpat fram alla deras leksaker på golvet när man är bort:P

Men jag får väl vara glad att dom bara gör det:D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 187
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 858
Senast: Otherside
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka