12 dagar är de idag

Gnist

Trådstartare
Ögonen har öppnats + att de redan är uppe och knatar på sina korta små ben :eek: :D

fsv12dgr-20071029007.jpg

fsv12dgr-20071029013.jpg

fsv12dgr-20071029021.jpg

Lite svajigt och så, men ändå.. Klorna har de små busarna dessutom fått klippta för första gången idag.

Snart lever tår och fötter i allmänhet farligt i det här huset :D

Sv: 12 dagar är de idag

Den norrländska rödbjörnen :rofl:

Tränas till att skrämma skiten ur bärplockare :devil: :D :angel:

:eek: Ser du inte det :confused:

Det är ju mina små finska spetsvalpar som växer värre än tisteln i en kornåker ju :p

Hehe jo givetvis visste jag det, men de är så förbannat söta och knubbiga, titta på magarna bara-skulle kunna käka upp dem:love::love:

Åååh de är så SÖTA! Lägg inte in bilder om ett par veckor, då måste jag köpa en bums.. jag som ska vänta med valpköp till våren (för det är så attsingens svårt att ha en icke-rumsren som vägrar förstå vitsen med att kissa ute när det är kallt om rumpan :angel: )

Nämen jisses vad söta!:eek::love:

Nä nu blir det snart planering av operation hundnappning här tycker jag!:devil:

Blir ju alldeles nostalgisk när jag ser dom här bilderna... Vi hade ju Muori när jag var liten.. +att mormor alltid hade valpar på sommaren när vi var där och dom var så här mörka...

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 095
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 413
Senast: cassiopeja
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 867
Senast: aiquen
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat