11 åriga tik gulvätska?

JessicaOlin

Trådstartare
Hej
Jag köpte min tik för ca 1,5 månad sen
Förra ägaren svarar inte när man skriver då han inte vill veta av henne tyvär
Min 11 årig tik, som slutade löpte för ca 2 veckor sen
Hon har inte vart i närheten av hanar
brösten har börjat droppa då o då (inte mycket)
Kan de va skendräktighet eller tror ni att förra ägaren parat henne utan att säga nått?

Mvh Jessica och Bella

Senast ändrad:
Laktation vid skendräktighet kommer -oftast- inte så tidigt inpå avslutat löp och det är inte vanligt att en tik läcker mjölk vare sig vid riktig dräktighet eller skendräktighet och definitivt inte att de läcker nån gul vätska.

Ta hunden till veterinär.

Eftersom hunden löpt hos dig kan hunden inte vara parad. Låter som att hunden behöver träffa en veterinär.

En äldre hund kan drabbas av diverse tillstånd som kan påverka hormonbalansen och ge olika symptom. Du behöver, precis som de andra skrivit, ta hunden till veterinär för att ta reda på vad som orsakar utsöndringarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 589
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Vi har en hund i stallet (Greyhound) som vi flera tillfällen gett sig på hundar som ägs av oss som är inhyrda. Hunden i fråga ägs...
2
Svar
28
· Visningar
3 580
Senast: lilstar
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 563
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 260
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka