Hos oss går det på halvfart tyvärr... Först blev Cally sparkad när vi släppte ihop hästarna på sommarbetet, en fullträff på "framsidan" av hasen vilket gav hasen ett utseende mer likt en handboll. Pga svullnaden så tog det några dagar innan hon kunde böja benet ordentligt igen så under den tiden fick hon gå själv i en annan gräshage. Valde sen att inte släppa tillbaka henne till dom andra hästarna av rent egoistiska skäl. Jag vet att hästar är flockdjur osv men hon får nöja sig med att klia över staketet, jag har helt enkelt inte lust med fler besök hos veterinären.
När hon blivit bra så åkte jag på något influensa liknande skräp, varför kunde vi inte bara tajmat det liksom!? Så nu väntar jag bara på att hostan från h*lvetet ska ge med sig så att jag kan börja rida igen. Vi har lite att träna på inför kommande tävlingar liksom
När hon blivit bra så åkte jag på något influensa liknande skräp, varför kunde vi inte bara tajmat det liksom!? Så nu väntar jag bara på att hostan från h*lvetet ska ge med sig så att jag kan börja rida igen. Vi har lite att träna på inför kommande tävlingar liksom