https://m.facebook.com/photo.php?fb...1073741829.100000476138500&source=43&refid=56
Ni får hålla till godo med ett felvänt foto .
Ni får hålla till godo med ett felvänt foto .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har JAG träningsvärk tror även Femke har det för igår fick hon bekänna färg. Några rejäla rivningar under träningen men sen lyfte hon på fötterna som hejsan,
Många nya övningar med massa språng och jag är supernöjd. Hem och jobba med mer nya saker men nu när vi är på träning kan vi ha en dialog jag och tränaren och ta fram henne därifrån inte bara som det var i början Hej jag är med och betalar för att rida runt lite och kanske ta ett språng här och där.
Anmält oss till tävling nästa vecka då kör vi hela 1m x2 så får vi se vad som händer
Spännande med tävling! Hoppas att det går braIdag har JAG träningsvärk tror även Femke har det för igår fick hon bekänna färg. Några rejäla rivningar under träningen men sen lyfte hon på fötterna som hejsan,
Många nya övningar med massa språng och jag är supernöjd. Hem och jobba med mer nya saker men nu när vi är på träning kan vi ha en dialog jag och tränaren och ta fram henne därifrån inte bara som det var i början Hej jag är med och betalar för att rida runt lite och kanske ta ett språng här och där.
Anmält oss till tävling nästa vecka då kör vi hela 1m x2 så får vi se vad som händer
Spännande med tävling! Hoppas att det går bra
Min häst känns inte fräsch alltså, så nu blir det att boka kliniktid och se vad det kan vara, hoppas det inte är något allvarligt Jag tror ju jämt det värsta om allt. Hoppas jag får en tid snabbt.
Haha att man alltid ska tro det värstaVad tråkigt Hoppas du får snabbt en tid och att det inte är något allvarligt.
Du är inte ensam om att tro det värsta, jag har tänkt på allt från kotledsinflammation till KS på bara några timmar, sen longerade jag henne och vi konstaterade att det är något vajsing med höger bak, det benet hon sträckte/fläkte sig med i söndags, när hon blev rädd för något och höll på att hoppa in i skogen med 3 ben, det 4e hann inte med så frågan är nu om det bara är vila som gäller eller ska jag ta ut en equiterapeft?
Vi försöker njuta av fina kvällar och att skorna sitter där de ska.
Hur är det nu? Jag skulle avvakta någon dag och ta ut veterinär om det inte gick över.Vad tråkigt Hoppas du får snabbt en tid och att det inte är något allvarligt.
Du är inte ensam om att tro det värsta, jag har tänkt på allt från kotledsinflammation till KS på bara några timmar, sen longerade jag henne och vi konstaterade att det är något vajsing med höger bak, det benet hon sträckte/fläkte sig med i söndags, när hon blev rädd för något och höll på att hoppa in i skogen med 3 ben, det 4e hann inte med så frågan är nu om det bara är vila som gäller eller ska jag ta ut en equiterapeft?
Nu är hon bra igen kollade henne i torsdags å då var hon ohalt. Har ridit 2 gånger å hon känns som vanligt.Hur är det nu? Jag skulle avvakta någon dag och ta ut veterinär om det inte gick över.
Å vad skönt!Nu är hon bra igen kollade henne i torsdags å då var hon ohalt. Har ridit 2 gånger å hon känns som vanligt.