Hej.
Hoppar in i tråden, tror jag har skrivit i en 10a tråd tidigare, då trodde jag att jag skulle få köpa hästen jag red åt ägaren men den höjde plötsligt priset till det dubbla så det blev inget köp, sen mellanlanda jag i 12 tråden då jag hittade min drömhäst efter många många provridningar, tyvärr fick hon avlivas nu i januari pga förstoppning, det var något som inte stämde med hennes matsmältning så efter 5 månaders kämpande med X antal förstoppningar fick hon vandra vidare
Jag bor i Närke, är gift och fyller 30 om 13 dagar, ångest
ridit hela mitt liv, hade en paus med hästägandet 2009-2015, försökte vara medryttare/fodervärd å allt sånt där men det gick inte, sa till mannen jag måste ha en egen häst som jag får bestämma över själv... hej kontrollbehov
Men anledningen till inhoppet då, är ju såklart min nya häst som jag hämtade hem i början av april, fuxsto vid namn Kimito född 2010 e. De la Gardie, ue. Goodtimes. Såldes som projekt/problem häst, även fast det inte stod direkt det i annonsen men jag är ju hopplös å fastnar för dom där lite halvknäppa hästarna.
Hon sköter sig bra är pigg som fan men vi tränar hoppning 1 gång i veckan och kör mycket varierat, så hon får utlopp för sin energi.. är en riktig arbetsmyra, är sjukt taggad för pay and jump nu i sommar
Har inte varit aktuell på tävlingsbanan sen 2005 på min d-ponny, så många år sen
Har inte riktigt koll på er andra men jag ska försöka hänga med så gott det går