Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@powerm84 Tror det beror helt på vad för släp du köper, vi köpte ett äldre släp och då finns det alltid något att laga och fixa, men så skönt det är att alltid ha hemma och slippa hyra. Det är inte dyrt i försäkring och skatt. Kommer inte ihåg men tror skatten ligger på 300kr om året.
Men vi använder vårat släp till mer än bara köra häst, mannen kör fyrhjulingen när han ska ut och leka i skogen. Vi kör virke och skräp. Nu har jag så att strö och grovfoder ingår i stallhyran på vintern, men innan så användes hästtransporten mycket till att hämta hem sådant.
Skulle du köpa rekommenderar jag att inte låna/hyra ut det. Så lätt att det går sönder och kostar då betydligt mer än de fjuttiga kronor man hyr ut det för.
Hej vänner! Dags att ansluta till 10-tråden! Behöver lite inspiration av andra 4-åringar och deras hästmänniskoroch hoppas kunna utbyta erfarenheter tillsammans med er. "Min" häst är en 4-årig valack som jag har på foder sedan slutet av mars, kallas för Dennis. När han kom till mig var han bara riden ett par veckor. Vi har ridit ut mycket under våren och lärt känna varann, några pass i paddocken och bekantat oss med bl a småstockar och vatten på terrängbanan. En cool och framåt gentleman med härliga gångarter som gärna går först och alltid är ivrig att få komma igång och arbeta.
http://www.ladda-upp.se/bilder/iunkbwhobbqykj/
Kort uppdatering från oss. Fio är fin i hull och har endast lite problem med knotten iår. Växer så det knakar!! har jobbat på fint hela försommaren och har nu just avslutat sin 3veckor långa sommarlov! Har börjat skritta ut var annan dag. Om 2 veckor ska han igång igen med sikte på kvalitén 9 augusti.
Är de fler här som ska visa sina?
strömsholm ska vi till. det är 9 och 10. 9 ska vi va med då min ska visas med uppsutten hoppning. på söndagen den 10 är det löshoppning.Min ska visas, det blir den 31 augusti i Gävle. Strömsholm har 8-10 augusti, så vi åker till Gävle bara för att då får vi 3 extra veckor att använda till utbildning.
strömsholm ska vi till. det är 9 och 10. 9 ska vi va med då min ska visas med uppsutten hoppning. på söndagen den 10 är det löshoppning.
den 31 hade jag tänkt att rida 4års kval i enköping. men får se hur det blir med det.
Målet för säsongen är 4år championatet med semifinalen i hoppning den 20 september.
Lite bilder på Snappesnusen från igår
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tycker att han helt plötsligt ser så vuxen ut![]()