Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärligt talat kan jag inte fatta att utbildaren satt och red på en sådan här häst.
Förstår din frustration, min var också tunn ett tag och saknade överlinje. Men helt plötsligt vände det och nu äter han gärna upp all mat tillomed lusernet.Fibust: 16411627 skrev:![]()
![]()
Ganska precis 3 veckor sen från bilden jag postade innan. Som sagt fortfarande jättesmal,men känns som vi är på rätt väg iallafall.
@Van Remo
Tack!Jag är ju väldans partisk men nog är han fin alltid min röding!
På dusch-bilden ser han inte så imponerande ut dock, haha!
Blev en smiley för mycket men får inte bort den.![]()
![]()
![]()
Ganska precis 3 veckor sen från bilden jag postade innan. Som sagt fortfarande jättesmal,men känns som vi är på rätt väg iallafall.
Hej alla! kirurgen ringde just och berättade att de hade hittat en extra testikel högt uppe i buken på Pirayan och att det nog är den som har legat och spökat. Kändes fruktansvärt skönt att få höra och att vi onte gått och nojat oss i onödan över att något skulle vara fel. Äntligen äntligen så skall vi väl tro att allt ordnar sig![]()
Vilken skillnad! Så skönt att han äntligen tar sig! Jag vet inte vad dina planer är för sommaren men jag hade satsat på vila och äta så att han kommer upp ordentligt i hull.