Det är samma för mig och jag är vid laptopen hemma. Fast jag har å andra sidan inget Facebook-konto, om det spelar roll.
Men GRATTIS till Lilla Svartas bedrift. OS i Rio nästa???
Då är vi två som får leva i ovisshet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma för mig och jag är vid laptopen hemma. Fast jag har å andra sidan inget Facebook-konto, om det spelar roll.
Men GRATTIS till Lilla Svartas bedrift. OS i Rio nästa???
Har du gått ner i vikt?Hösten är här, och med den infaller Calles årliga odödlighetssyndrom. Han drar en långsida på ett par galoppsprång och all energi går framåt. Bilden nedan beskriver ridkänslan från nu och sisådär ett halvår framåt.
(och ja, jag fnissar hejdlöst åt min egen bild)
Har du gått ner i vikt?
Eller vänta, är det ett fotomontage?!Skyller på vinkeln. Eller vinddraget!
Eller vänta, är det ett fotomontage?!
Kanske bättre med pellets? I lite kräm eller youhurt till frukosten?Tycker du ser lite blek ut? Fick du ingen sol i sommar? Om du har svårt för att lägga på dig lite vikt så kan jag rekommendera Luzern hackat strå...kan visserligen kännas lite svårtuggat i början men bör ge snabbt resultat!
Om vi ändå är inne på hästmat som svaret på problemet, så vet jag ett fodertillskott som ger bättre färg till isabeller - det kanske kan vara något mot blekheten? (Eller en stor säck morötter...)
Kohnke's Own Palomino Gold (Australien) - du får Googla den!Ett tillskott som ger bättre färg måste ju vara helt lysande! Jag är ju isabell så pliiiise tala genast om vad dundermedlet heter!!
Jag gillar spänsten i bakbenen - påskjut och framåtbjudning. Trevligt!!Har nu lyckats få upp 2 filmer på tuben iaf...så varsågoda!
Dressyr: