oxo
Trådstartare
@Magica Jag köpte min 2008 när han var en liten tarm. Jag skulle egentligen inte ha någon mer häst just då men så tittade jag på annonser (som jag alltid gör) och kunde inte låta bli att ringa. Jag och min mamma åkte och tittade och det första vi fick se var en ful liten grå sak med ett svullet bakben. Då tänkte vi nog båda att det var väldigt onödigt att ha åkt 35 mil för att titta på den där. Men vi bad dom släppa ut honom så att vi fick se hur han rörde sig och då ändrade vi oss Två veckor senare hade han gått igenom besiktningen och vi hämtade hem honom.
Har ångrat mig många gånger när han fjantat sig vid uteritter men han väger upp det med en enastående personlighet och en ridkänsla som är helt fantastisk när alla bitar faller på plats. Jag hoppas bara att vi kan komma vidare i utbildningen nu så att bitarna faller på plats oftare
Har ångrat mig många gånger när han fjantat sig vid uteritter men han väger upp det med en enastående personlighet och en ridkänsla som är helt fantastisk när alla bitar faller på plats. Jag hoppas bara att vi kan komma vidare i utbildningen nu så att bitarna faller på plats oftare