Sv: 07-ornas 16'e tråd!
fast är du inte jättejobbig just nu ang. ridhuset? det är inte ens klart än, att då öht börja resa frågor om oberoende organiserad träning osv blir ju galet? förlåt, men det är min reflektion, vi har eget ridhus och inte ens med ett etablerat ridhus i sig, eftersom ert ingår i en stor förening osv, är det ju öht självklart att ngn i egen regi vill organisera och blocka upp ridhuset med träningar osv?
lugna dig lite är mitt råd. låt ridhuset komma upp, bli klart, och låt föreningen stå för vad som gäller ang. reglerna osv utifrån det. jag hade i ditt fall nöjt mig med och varit jättenöjd med att ni kan blocka ridhuset för privat träning för egen vald tränare ngn timma för egen preferens och bruk osv. det du frågar om, i ett ridhus som tillhör en förening, är en jättegrej så du skjuter dig själv i foten att börja med sånt innan ridhuset ens är klart frågar du mig.
KL
vi har tinade grusvägar och ingen snö/tjäle/is nu, snarare är det för lerigt och för blött... är tacksam för vårt ridhus deluxe verkligen...... blåst på tvären och spöregnat nu i flera dagar, ridhus är guld går inte att komma ifrån om man vill hålla igång. ridit både 00:an och 07:an som fortfarande är osåld, idag (07an i annat ridhus då han ju inte står hos oss). så sjukt skönt med ridhus summa summarum......