Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser grym ut, vilken skillnad!@Novali01 Tack! Kom på i helgen att det var längesedan jag filmade, typ slutet på oktober, så det var kul att se att det faktiskt syns det som jag känt. Oftast är det ju tvärtom. Det känns bra men ser ut som skit
@spinxx fick du ngt svar från behandlande veterinär om blistringen kunde vara en orsak ?
De jag känner som bilstrat bakknäna på sina hästar har inte haft annat än lokal svullnad efter men ordinerats lugn försiktig ridning ett par veckor framåt .
Känns ju ändå som att det troligaste vore att din hästs svullnad och missnöje skulle vara relaterat till behandlingen snarare än att det är ngt helt annat . Därför jag är nyfiken på vad behandlande vet ev uttalat utifrån reaktionen . ?
Vet. kliar sig i håret.
Hon tror faktiskt inte att det har ett samband med blistringen eftersom svullnaden, precis som du säger inte är lokal.
Hon är mer inne på att C råkat få i sig något, men vet inte säkert.
Vi promenerar/longerar/joggar t.o.m fredag så får vi se hur det utvecklar sig..
Chatsi hade något liknande för några år sedan. Plötsligt en dag var bägge bakbenen svullna, och dessutom mer svullna på framsidan av benen så att skenorna var bananformade. Jag var förtvivlad, men det försvann på några dagar.
@spinxx Kyler du eller gör något specifikt för att det ska gå ner? Är det något ni ändrat på sistone som det kan bero på mer än blistringen? Vi blistrar ju ganska ofta och jag vet många andra som också gör det som det inte hänt för...
Vad gör hon? Kastar sig åt sidan?Idag har jag ramlat av när vi försökte hoppa ett 40-cm kryss. 2 gånger!
Ibland är min häst så jäkla flängd.
Det där med bommar på marken alltså...
Jag som häromdagen tänkte att det var skönt att jag inte ramlat av/varit nära att ramla av på länge, så att hon börjat lita på mig igen.
Vad härligt!Jag älskar verkligen min häst just nu! Han har ju verkligen inte varit hästen jag drömde om när jag köpte honom men nu är vi där!
Han var helt fantastisk idag på tävlingen, lugn och ambitiös. Jag glömde vägen en gång och på slutet mattades han men enkla byten och ryggning gick bra, och det har vi haft svårt för. 61,3 % var helt rättvist, men nu är vi igång!
Tack! Jag är väldigt nöjd med den. Första modellen som sitter tight på mina spagetti-armarVad härligt!
Såg bild på instagram, så snyggt med den ljusa kavajen.