Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio du är väl lite äldre än mig också Skämt å sido kommer iallafall ihåg när du var bannad. En tråkig tid.
Ja visst var det.. vad är buke utan fio
Jamen eller hur??? @fio har mesat till sig....Du var roligare då. Nu får du för mkt ostbollar och prosecco och håller så mild ton.
Dagens 07-kändis @spinxx
Haha, ja! Det var lite oväntat men väldigt roligt att det var så uppskattat!
Hippson valde att dela ett av mina klipp där jag står och mockar och tokar mig, trodde ju aldrig att det skulle sprida sig så mycket som det gjorde.Vad har jag missat nu?
@Habina Såg allt att du anmält till tävling i mars! Det kanske boostar lite sug .
Jamen eller hur??? @fio har mesat till sig....
Det var illa. Då får vi reta dig lite? Hallå, AR-människorna tycker du rider feeeeeeeeel! Bara deras sätt är rääääääääääättt.....galoppen startar ALLTID med vänster fraaaaaaaaaam, piaff kan baaaaaaaara ridas på blaaaaaank stång!Nä ännu värre.. Jag har blivit totalt likgiltig
Vad härligt Grattis till det!Kon precis tillbaka från kliniken.
De senaste dagarna har jag faktiskt bara ridit i ridhuset, vi har tagit några språng, ridit massa cavaletti, haft markarbetes-lektion etc. Hon kändes rätt mör i måndags, och ärligt talat så kändes det då också som att ja, ser hon fin ut på kliniken med denna påfrestande träningshistorik i baggaget så är hon ju rimligtvis OK.
och OK var hon.
Vet föreslog blistring av bakknäna då hon tyckte att C tappade baken lite i avsaktningarna (vilket hon alltid gjort), samt att det behövs mer muskler i bakkärran gärna typ nu för att även på det sättet kunna avlasta framfötterna lite. - Alltså rent förebyggande och sett helt ur ett hållbarhets-perspektiv.
Så det gjorde vi för första gången! utvärdering kommer.
Nu skall jag in i TDB och beställa hästlicens för 2017!
På frågan om jag kan tävla om någon månad var svaret "- Ja kör för tusan! hon ser fin ut. Man får inte vara dum utan man får passa på när de är hela."
Det var illa. Då får vi reta dig lite? Hallå, AR-människorna tycker du rider feeeeeeeeel! Bara deras sätt är rääääääääääättt.....galoppen startar ALLTID med vänster fraaaaaaaaaam, piaff kan baaaaaaaara ridas på blaaaaaank stång!
Gladare nu? Mer igång? Behöver du fler kicks???