Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@spinxx
Är hoppfilmen från samma träning där han konstaterade att ni inte kommer rida 130?
Oavsett är det värsta bullcrapen! Din häst är fullt kapabel till att klara 1,30, du med!
Förstår dock ditt dilemma men det går ju inte att träna för någon som inte tror på en. Ni har dessutom varit borta i 8 månader så inte konstigt om det inte är superbra och hästen är ihop och jättemusklad på en gång, det är ju därför man tränar liksom.
Jag har 3 tränare och jag tränar faktiskt olika mycket för dem beroende på vart jag är mentalt för tillfället. Den ena när jag känner mig svindålig och behöver pepp.
Den andra när jag behöver jobba igenom grunderna och skärpa mig men ändå har bra självförtroende.
Den tredje för att jag är så kass tekniskt och behöver bli ordentligt utmanad med svåra övningar, känns ju typ aldrig bra när jag rider för henne
Kanske du ska ta en paus för denna och hitta någon lite mer peppig och sen testa igen när ni kommit igång mer?
Bakbenen under och hästen framför dig är ju utmärkt att köra cavaletti för att få till, eller studs.
Jag brukar galoppera på så mycket jag kan, vilket bör vara en typ vanlig hoppgalopp , och verkligen försöka känna att hästen är uppe framför en.... hur jag gör exakt kan jag inte berätta för det är en känsla, det var just det här med det tekniska
@Kirre
"Kan sakna min hopptränare. "
Det känns som att det var när han flyttade som du började tappa gnistan med hästeriet. Så himla tråkigt.
@spinxx å jag blir helt galen på vad du skriver... skit i detta nu. Förövrigt så tycker jag din häst ser ut som en mkt modern hopphäst!
Har tränat ikväll och satan i gatan. Nu händer det!
Gjorde skolor som var 7-8 på tävling och flöt fram som om hon hade fjädrar i skorna. Så himla roligt.
Bytena var också okej, tydligen värda godkänt på tävling enl tränaren.
Efteråt kom 3 personer fram och kommenterade hur fin hon var.
Nu ska jag käka chips!
Fick precis en trofé. Har varit här på Buke i 14 år!!!! Helt galet men oj så kul man haft och har
Bara 14 år
Har varit här i 18 år Eller ja stallet.com först såklart