Det problemet har ju inte jag riktigt, snarare tvärtom.Tack! Jag är väldigt nöjd med den. Första modellen som sitter tight på mina spagetti-armar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det problemet har ju inte jag riktigt, snarare tvärtom.Tack! Jag är väldigt nöjd med den. Första modellen som sitter tight på mina spagetti-armar![]()
Vad gör hon? Kastar sig åt sidan?
@Marvin Det där att hon blir så rädd när du ramlar av är ett irländskt drag. De rider ju rätt bra därborta o ramlar sällan av så hästarna blir inte riktigt vana vid det. Mest jakthästar som pallar sånt och de är inte så bra på nåt annat än jakt så moment 22.
Sen den typ av hinder som är så farlig att du trillar av, måste du hoppa det? Ett kryss förekommer ju inte på tävling och det känns ju mer som du permanentar hennes beteende än får bort det? Kanske bättre att longera henne över såna små kryss och när du fått henne att lita lite mer på att du VERKLIGEN klarar av att hantera otäcka hinder, hon tycker ju i dagsläget att det är hennes ansvar att veta om hinder är farliga eller ej.., så kommer hon ju att hoppa även såna hinder.
Jag är rädd att du får ett oönskat beteende att bli ännu mer oönskat och att du sen får betala för det ute på banorna...
@Marvin Dock rätt jobbigt för dig att alltid vara på topp men du lär ju bli duktig av det!
@Marvin Dock rätt jobbigt för dig att alltid vara på topp men du lär ju bli duktig av det!
Någon klubb med två ridhus borde väl kunna fixa en sent insatt kvälls-MsvC tycker jag, i slutet av mars? Det är ju sånt tryck nu!@Amanda_F yes! Har inte tävlat sen augusti och hade tänkt åka till Lurbo för MSV C nästa helg men är fortfarande reserv 14 så lär inte komma iväg så jag får säsongsdebutera och klassdebutera samtidigt![]()
Hahaha då har vi faktiskt tävlingar hemma som jag måste vara funktionär på. Känns lite överkurs att åka till er för att rida MSV C@Jfrelin Du får också ta och komma hit till Sundsvall och tävla 8-9/4! Är ett Lurbo-ekipage anmält tom.