Sv: 05'ornas tråd nr 10!
*kl*
Här är det oxå svårt att hinna med uppdateringar. Men nästa helg ska jag tävla med "mina" 05
r, eller ja jag äger bara den ena, den andra rider jag åt ägaren
Baritzo (inte min) ska debutera LB:2 och min Ove ska gå en MsvC:1. Fixar vi 62 % är planen att "satsa" på någon MsvB
Vi är då kvalade och klara för det även nästa år, i år behöver vi ju egentligen inte kvala då han är 6 år. Baritzo är planen att se hur han uppför sig och bara ta sig runt
Till hösten har jag som mål att starta en LA med honom
Får återkomma med lite resultat.
Annars har jag fått mig ett litet stoföl 9/6 e. Florencio. Hon ska heta Magic Florentina!

Ove känns iaf superfin just nu, tycker galoppen har blivit så otroligt mycket bättre, så jag är glad att jag inte stressat på eventuell debut i MsvB
Nu börjar vi känna oss redo.
Baritzo börjar få ordning på sin trav, hans galopp är helt enorm, men han behöver mycket tid för sin trav. 
Kram på er!
*kl*
Här är det oxå svårt att hinna med uppdateringar. Men nästa helg ska jag tävla med "mina" 05
Annars har jag fått mig ett litet stoföl 9/6 e. Florencio. Hon ska heta Magic Florentina!

Ove känns iaf superfin just nu, tycker galoppen har blivit så otroligt mycket bättre, så jag är glad att jag inte stressat på eventuell debut i MsvB
Kram på er!