Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst är också lättfödd. Jag provade med betesreducerare men hon fick skav och svullnade upp i mulen stackaren.
Klart jag kommer ihåg din fina häst! Nu är han ju ännu finare! Skönt att han är bättre i sina hovar och att det går framåt för er. Kul med körtävling, vad kör ni för något? Nä de är inte längre så unga våra 6 åringar, men för mig så har det bara varit tråkigheter så vi har fått börjat om igen och igen. Känns som vi stampat på samma ställe länge nu. Men nu får det va slut med tråkigheter har jag bestämt så nu ska vi igång igen![]()
Klart vi minns din snygga fux! Kul med körningVad var det för problem han hade med hovarna?
kl
Min är fortfarande halt, hon går ju nu i egen mindre hage bredvid en åring och en tvååring. Så ungdomarna har lite bättre bete än vad hon har men hon behöver banta så det blir bra. Tyvärr har hon sprungit en del i hagen nu när hon går själv.. inte riktigt bra men vissa dagar går bättre så jag tror hon lugnar sig. Juvret har gått ner till halva storleken nu i alla fall och det har slutat rinna mjölk.
Varför blir det aldrig som man tänkt sig? I vintras när det var 20 minus och en halv meter snö hade jag två hästar att rida och fullt upp. Nu när ridbanan är fixad och vädret lite mänskligare så har jag ingen att rida. Sålde den ena och den andra är halt.
Åhh, vad snyggt!! Önskar att jag kunde något om körning. Tror att min stjärna också hade passat fint framför en vagn!