Sv: 05'ornas tråd nr 10!
Tack! Ja han ljusnat en hel del, men jag tycker att han hästan är som finast i färgen nu så han får gärna sluta ljusna mer nu!

Ja det känns jättekul, det är verkligen mycket som har hänt, han har även fått en ny sadel och han har fått ett nytt mycket luftigare steg och känns mer avslappnad (tänk vad mycket sadlarna kan göra!) Precis, ca 1 vecka efter 4 års kvalitén var det. Men idag är han helt tillbaka och som sagt tävlar och tränar och går jättebra, han varken har eller kommer få några som helst "men" eller problem pga. det som hände, vilket känns jätteskönt!
Haha, ja det har det verkligen! jag tyckte att han var fin när vi köpte honom som 3 åring, men nu när jag tittar tillbaka på bilderna så ser jag hur spillevinklig han var, haha det var nog bara jag som såg vilken snygg häst han skulle bli
-------------------
Kan ju passa på att uppdatera lite om Cesar. Allting går jättebra, han har fått en ny hoppsadel, vilket både Cesar och jag (som ridit med allround sadel) är väldigt glada över. Har börjat träna för en jättebra dressyrtränare (tror jag förresten att jag skrivit) Men det fungerar verkligen jättebra med henne, det är superkul!
Snart måste jag även ta fram klippmaskinen, för Cesars päls verkar inte riktigt förstått att det är sommar, så han har en liten björnpäls och blir ganska svettig när man rider, så jag ger den 1 vecka till på sej, sedan ryker pälsen!