Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Nån som vet analysvärden? Jag köpte den häromdagen, hällde genast över i tunnan och slängde påsen. Jag trodde analysvärden skulle stå på...
Foder & Strö
Någon här som ger nåt av dessa foder?Vad tycker ni om det,bra dåligt.Funderar på att ge nåt av det till mina och vill veta mer om det så...
Foder & Strö
Min pålle har ätit pelleterad lusern i många år och jag tycker jätte bra om det.Men ngr i stallet fodrar med hackad och jag frågade vad...
Foder & Strö
En häst i mitt stall får detta:
0,5 kg havre
0,3 kg sojamjöl
0,5kg betfor (blöt)
och 6 kg hö
per dag.
Är inte detta ganska lite? Hästen...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.